maandag 23 juli 2012

Trujillo

Hela, hier ben ik met een korte samenvatting van mijn vakantie hier.

Eerst en vooral wil ik melden dat ik terug woon bij mijn gastfamilie. Vorige week zaterdag ben ik terug naar hier gekomen. En nu heb ik het gevoel dat ik het meteen had moeten doen. Niet dat het slecht was bij mijn vrienden, maar hier wordt toch meer als familie geleefd.
Verder ben ik nog verschillende keren naar school geweest, om bij mijn klasgenootjes te zijn. Om samen huiswerk te maken (volumes berekenen etc.) en natuurlijk ook om te volleyballen. Meestal speel ik met het jongensteam kwestie dat het niveau er iets hoger ligt, en als zij aanvallen moet je ook echt klaarstaan anders krijg je de bal recht in je gezicht :s
Nu woensdag spelen ze in Progresso en misschien ga ik mee. Moet alleen nog eens de laatste info vragen... Maar kwestie van weg te zijn van hier lijkt het me wel een goed idee om mee te gaan.

Vorige zondag ben ik naar Trujillo geweest met enkele vrienden. (voor foto's check facebook) En insmeren had natuurlijk niet veel zin. ik had me 3 keer ingesmeerd, 1 keer voor vertrek, een keer toen ik aankwam en een keer na het zwemmen. Maar het blijkt dus niet genoeg te zijn... want mijn schouders waren toch weer verbrand. Verder heb ik zeer veel foto's en ik moet eerlijk toegeven dat ik het gevoel heb dat ik zelf nu al op meer foto's sta dan in al de foto's gedurende mijn jaar hier...

Maandag ben ik ook naar school geweest, mijn klasgenoten hadden een of andere les waarin ze iets heel pikants moesten koken. Dus ben ik maar eens gaan kijken hoe dat allemaal ineen zat. Ik vind het maar een beetje ongeorganiseerd wat ze moeten doen...

Dinsdag en woensdag heb ik niet veel speciaals gedaan. Dinsdagavond wilde ik gaan volksdansen, maar dat is niet doorgegaan wegens gebrek aan jongens. Dan maar eventjes naart centrum geweest waar de rest baleadas hebben gegeten. Maar aangezien de frijoles (boenen) me nog steeds niet bevallen eet ik dit dus niet.

Donderdag ben ik vroeg in de morgen opgestaan want ik ga naar Lancetilla en Tela met Elias.

wordt vervolgd ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten