zaterdag 22 augustus 2009

aangekomen

hela, allemaal

Gisterenmorgen om 5 uur is het avontuur begonnen!

Om 8 uur zijn we uiteindelijk opgestegen richting Madrid.
De vlucht ging vlotjes, alleen jammer dat we niets kregen om te drinken of eten.
Daarna hadden we 2 uur om te veranderen van vliegtuig.
We moesten gans aan de andere kant van het vliegveld zijn, dus maar goed dat we zoveel tijd hadden. En dan vertrokken we voor onze superlange vlucht naar Guatimala.
De vlucht bleef echt duren, de uren gingen maar traag voorbij. En met dat uurverschil is dat echt moeilijk om je aan te passen. En op het einde van die vlucht wil je slapen, maar het is nog helemaal klaar buiten.
Nadat we dan uiteindelijk waren toegekomen in Guatimala, moesten we nog onze boardingspassen nog gaan halen.
Gelukkig waren er wat mensen die al veel met het vliegtuig waren weggeweest, en dus wisten waardat we naartoe moesten.
Dat laatste vliegtuig zag er echt een afgedankt iets uit.
Maar we zijn goed aangekomen.

Dan nog ons visum enzo in orde brengen, en dan waren we eindelijk in Honduras binnen.
We hebben een klein probleempje gehad met de valiezen. Er was een iemand waarvan de koffer nog in Guatimala stond. Die is er nu nog steeds niet, maar morgen gaan ze die gaan halen op de luchthaven, dus dat komt wel goed.
Nu zitten we op hotel voor 2 nachten.
Het ziet er op het eerste zicht zeer goed uit, maar de kamers zijn toch niet dat hoor.
Het eten valt goed mee, maar dat was ook nog niet echt het Hondurees eten, denk ik.
Vandaag hebben we heel de dag informatie gekregen (zogoed als dezelfde die we op landeninfodag hebben gekregen).

Morgen gaan we naar onze gastfamilies, ik verlang er wel naar.
We gaan met de bus. Ik ben echt niet blij met de busrit, want ik ga heel de dag op de bus zitten.
Ik ben het laatste stadje waar de bus naartoe gaat, dus dat wordt meer dan 10 uur op de bus.
We vertrekken morgen om 7 uur.

Eline

ps: ik wilde dit al 2 dagen geleden sturen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten